Reglement Wereldrestaurant All-in Dining & Drink
- Op alle door ons aangegane overeenkomsten zijn de Uniforme Voorwaarden Horeca (UVH) van toepassing. Wilt u wijzigingen in het aantal personen alstublieft minimaal 24uur van tevoren doorgeven, zo hoeven wij overige gasten niet onnodig teleur te stellen.
De UVH zijn bindend voor iedereen die van onze diensten gebruik maakt.
Bekijk hier de Uniforme Voorwaarden Horeca Nederlands.
- Heeft u voorkeur voor een specifieke tafel? We proberen uiteraard aan uw voorkeur te voldoen. Helaas is dit om praktische redenen niet altijd mogelijk. We vragen hiervoor uw begrip.
- Bent u verhinderd of vertraagd? Stel ons tijdig op de hoogte. Wellicht kunnen wij nog schuiven in onze planning. Bent u later dan 15 minuten dan de het gereserveerde tijdstip, dan zijn wij genoodzaakt uw tafel aan andere gasten te geven.
- Wij adviseren u met compleet gezelschap het arrangement te starten. Grote groepen kunnen verzamelen in een van onze zalen.
- U betaalt vooraf een entreetarief, van minimaal verblijf van 2 uur, voor het door u aangegeven All-in Dining & Drink arrangement bij de ontvangstbalie. Komt u tijdens uw verblijf achter dat u langer wilt verblijven dan uw betaalde arrangement, gelieve dit dan tussentijds bij de receptie te melden e n de verlenging te betalen. De extra kosten bedragen respectievelijk € 3,- tot € 3,50 per persoon per half uur.
- Prijzen van All-in Dining & Drink arrangementen (gerechten en alcoholvrije consumpties) gelden op basis van de tijdsduur aan tafel (minimaal 2 uur).
- Uw arrangement start na betaling bij de receptie, tenzij u anders afspreekt.
- Om de wachtrijen bij de ontvangst receptie te beperken, wordt er één rekening opgemaakt per tafel/reservering. Gelieve hiervoor begrip te hebben en van te voren met uw gezelschap te bespreken.
- Alcoholische dranken zijn verkrijgbaar vanaf € 1,- per glas. U kunt bij de kassa een CheerZcard aanschaffen. De CheerZcards zijn verkrijgbaar in waarden van € 3, € 5 en € 10. Een bier van de tap of huiswijn kost € 1,- per glas. Het resterende saldo kunt u voor uw eventuele volgende bezoek verbruiken of bij het uitchecken retour krijgen aan de kassa. Deze prijs van 1 euro is alleen geldig als uw verblijfsduur -ticket actief is.
- Uw ticket wordt aan een tafelhouder geplaatst, zodat ons bedienend personeel weet dat uw tafel door u bezet is, ook als u gezamenlijk bij het buffet bent en ons nog niet verlaten heeft. Bij vertrek levert u uw ticket weer in bij de ontvangstbalie om uit te checken.
- De “Kidscorner” is een service die uitsluitend bedoeld is voor gasten van Restaurant A1-Plaza. Ouders blijven altijd verantwoordelijk voor hun eigen kinderen, ook in de Kidscorner.
- Om de prijs kwaliteit verhouding vriendelijk te houden, behouden wij het recht verspilling van eten en drinken in rekening te brengen (bijvoorbeeld € 3,- per item).
- Het is niet toegestaan bij vertrek eten, drinken (zoals flesjes drinken) of goederen mee te nemen van Restaurant A1-Plaza.
- (Huis)dieren zoals honden zijn niet toegestaan.
- Acties zijn niet in combinatie geldig.
- Restaurant A1-Plaza accepteert alleen eigen A1-Plaza dinercheques. Overige dinerbonnen uitgegeven door derden worden niet geaccepteerd als het niet door A1-Plaza is aangegeven.
- Onze gasten zijn niet tot last voor een andere gast of ons personeel. Indien onze restaurantmanager ervaart dat u tot last bent voor andere gasten of het bedienend personeel, dan kunnen wij u de toegang tot ons restaurant ontzeggen. U heeft dan geen recht op vergoeding van het door u betaalde arrangement.
- Restaurant A1-Plaza behoudt zich het recht om, indien de situatie erom vraagt, anders te besluiten dan in dit reglement is weergegeven.
- Restaurant A1-Plaza maakt gebruik van beeldregistratie, deze beelden kunnen verstekt worden aan politie en justitie.
- De directie is niet aansprakelijk voor diefstal en/of zoek raken van kledingstukken e.d.